• Wpisów:11
  • Średnio co: 135 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 11:13
  • Licznik odwiedzin:1 656 / 1629 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Wybraliście numer 4 i 10 czyli.
Jaka jest moja ulubiona piosenka i rzecz bez której nie mogę się obejść.

Moja ulubiona piosenka to Voy por Ti.
A rzecz bez której nie mogę się obejść to telefon.


1.Jaki mam telefon.
2.Czy mam rodzeństwo?
5.Ulubiony film.
6.Ulubione danie.
7.Ulubiona gra.
8.Ulubiony kolor.
9.Ulubiony aktor.


____________________________________________________



Wybierajcie dalej.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Brodway:Eee
Camila:Nic się nie stało.

W domu Maxiego.

Maxi: Diego?
Diego:Tak?
Maxi:Idziemy gdzieś?
Diego:Możemy iść.Ale gdzie?
Maxi:Nie wiem może na przykład na Lekcje?
Diego:Zapomniałem że dzisiaj Poniedziałek.

Po 10 minutach.

Diego:Jestem gotowy.
Maxi:To chodźmy.

W drodze do studia.

Maxi: Cześć Nati.
Nati: Cześć.
Maxi: Co robisz?
Nati:Idę do studia.A ty?
Maxi:Też.
Diego:To ja idę do studia.
Maxi:Idź.
Nati:To idziemy do studia razem?
Maxi:Z wielką przyjemnością.

I poszli do studia.

W studiu 21

Andres:Haha.
Maxi:Co się śmiejesz?
Andres:Zakochana para Maxi i Nati.
Maxi:Zamknij się!
Andres:Bo co mi zrobisz?
Maxi:Tak cię walne że łeb ci odpanie.
Andres:Nie boję się.

Maxi miał już walnąć Andresa ale przeszkodziła mu Angie.

Angie: Co tu się dzieje?
Maxi:On z nas się śmieje!
Andres:A on chciał mnie walnąć.
Maxi:Bo mnie sprowokowałeś.
Angie: Przestańcie.Każdy zachował się źle ale Andres jest bardziej winny.
Andres:Ale dlaczego?
Angie:Bo go sprowokowałeś.

Angie poszła do pokoju nauczycielskiego.

Maxi:I co zadowolony?
Andres:Tak.Ty też dostałeś owal.
Maxi:I co ty bardziej.
Nati:Idziemy na lekcje.
Maxi:Chodź.

Na lekcji nic się nie działo.

Maxi:Idziemy na Wodospad.
Nati:Chodź.

I poszli nad wodospad.

Wodospad.

Nati:Lubisz mnie?
Maxi:Tak bardzo.Bardziej niż lubię.
Nati:Czyli mnie kochasz?
Maxi:Tak.

I pocałowali się.

____________________________________________________



Podobał się rozdział?
 

 
Wybraliście numer trzy czyli ile mam lat.

Ja mam lat 10.


1.Jaki mam telefon.
2.Czy mam rodzeństwo?
4.Jaka jest moja ulubiona piosenka.
5.Ulubiony film.
6.Ulubione danie.
7.Ulubiona gra.
8.Ulubiony kolor.
9.Ulubiony aktor.
10.Rzecz bez której nie mogę się obejść.

Wybierajcie dalej.
 

 
Chcę żebyście mnie bardziej poznali i dlatego robię *Poznaj mnie*

1.Jaki mam telefon.
2.Czy mam rodzeństwo?
3.Ile mam lat.
4.Jaka jest moja ulubiona piosenka.
5.Ulubiony film.
6.Ulubione danie.
7.Ulubiona gra.
8.Ulubiony kolor.
9.Ulubiony aktor.
10.Rzecz bez której nie mogę się obejść.

Wybierajcie numerek.
 

 
Dom Leóna
*León*
Wstałem pierwszy zrobiłem sobie kawę i wtedy wszyscy
wstali.

León: Cześć.
Wszyscy:Cześć.
León: Dziewczyny idźcie do domów.
Violetta:Ok.Idziemy dziewczyny.

Dziewczyny wyszli z domu Leóna.

Maxi:Zerwać z Camilą?
Diego:Nie kochasz jej?
Maxi:Kocham ją ale Natalie też.
León:Jak chcesz.

Maxi się nie odzywał.

Diego:Idziemy do studia?
León: Przecież jest sobota.I mamy kaca.
Diego: Masz racje.

Dom Violetty.

Camila:Zerwać z Maxim?
Francesca:Nie kochasz go?
Camila:Kocham go ale Brodway'a też.
Violetta:Jak chcesz.

Camila się nie odzywała.

Francesca:Idziemy do studia?
Violetta: Przecież jest sobota.
Francesca:Masz racje.

Przez sobotę nic się już nie działo.

Niedziela.

Wodospad.

Maxi siedział na kamieniu.

*Maxi*
Myślałem czy zerwać z Camilą czy nie.
O idzie Camila muszę jej to powiedzieć.

Maxi:Cześć Camila.
Camila:Cześć.
Maxi:Muszę ci coś powiedzieć.
Camila:Ja też.
Maxi:Mów pierwsza.
Camila: Ok.Nasz związek nie powinien istnieć.Jak myślisz?
Maxi:Tak samo.
Camila:Bądźmy przyjaciółmi.Ok?
Maxi:Ok.

Maxi i Camila się przytulili.

Camila idzie do Violetty ale napotyka Brodwaey'a.

Brodway:Cześć Camila.
Camila:Cześć.
Brodway:Co cię tak gryzie?
Camila:Nie ważne.
Brodway: Dla mnie jest wszystko ważne.
Camila: Dobra zerwałam z Maxim.
Brodway: Dlaczego?
Camila:Bo kocham cię.
Brodway:Ja ciebie też.

Camila i Brodway się pocałowali.

____________________________________________________



Podobał się rozdział
 

 
W domu Leóna

León:Idę pooglądać tv.

Powiedział sam do siebie León.

I poszedł do salonu następnie siadł na kanapie i włączył telewizor.

León:Ja o czymś zapomniałem...

Po 10 minutach przypomniało mu się.

León:Tak urodziny Maxiego.Za dzwonie do wszystkich.

I zadzwonił do wszystkich.

Violetta:To jak zadzwonisz do Maxiego żeby przyszedł.
Diego:Tak.
Francesca:Nie dzwońcie.
Camila: Dlaczego?
Francesca:Bo zapomnieliśmy o torcie i ozdobach.
Violetta: Przecież.
Francesca:To my idziemy zadzwonimy jak będziemy wracać.

León: Ok

I dziewczyny poszły po tort i ozdoby.
Po 30 minutach.
Ktoś zapukał do drzwi.

Diego:Kto tam.
Camila:To my.
Diego:Już wpuszczam was.
León:Ja wszystko rozwieszam.
Diego: Pomogę ci.
Violetta:My też pomożemy.
Diego:To szybko.

Po 13 minutach wszystko było gotowe.

Diego:To ja dzwonie do Maxiego.
Francesca:To szybko.

Zadzwonił do Maxiego i powiedział żeby przyszedł.

Diego:Już.
Violetta:Schowajcie się.
León:Już.

León z Diegiem mówili szeptem do siebie.

León: Powiedziałeś mu żeby bez pukania wchodził.
Diego:Tak.
León:To dobrze.

Po chwili wszedł Maxi.

Maxi:Halo jest ktoś tu?
Maxi:Ee nikogo nie ma.

Już Maxi miał wychodzić ale...

Wszyscy:Niespodzianka!!!!!!!!

I León zapalił światło.

Maxi:To wszystko dla mnie?
Camila:Tak.
Maxi: Dziękuje wam bardzo.
Violetta:Chodź do salonu.
Maxi: Dobra.

Poszli do salonu zjedli cały tort i chłopaki wypili po dwa piwa.

León: Dobra ja idę spać.
Diego:Mogę nocować?
León: Dobra.Maxi jak chcesz ty też możesz.
Violetta: Dobra dziewczyny idziemy.
Camila:A która godzina?
Francesca:22:23.
Camila:To może jednak zostaniemy u Leóna.
Violetta:Może być.
Francesca: Obudź Leóna czy możemy nocować.
Violetta:Zapytam.

Poszła do Leóna i go obudziła.

Violetta:León?
León:Tak?
Violetta:Możemy nocować we trzech u ciebie?
León:Tak.

Violetta Poszła do dziewczyn.

Francesca:I co zgodził się.?
Violetta:Tak.
Camila:To chodźmy wygodne miejsce znaleźć.

Dziewczyny znaleźli te miejsce i położyły się spać.

____________________________________________________

Podobało się?
 

 
Koło Studia 21

Diego:Co robimy?
León: Przecież mamy jeszcze jedną lekcje.
Diego:Zapomniałem.
Maxi:Zaraz się zacznie lekcja chłopaki.
León:Chodźcie.

I poszli do Studia 21.

Maxi: O idzie Pablo.
Pablo:Szybko idźcie na zajęcia.
Diego:Już idziemy.

I poszli do sali tańca.

Gregorio:Zaczynamy zajęcia!!
Gregorio:Teraz paczcie na mnie. Raz dwa trzy cztery pięć sześc siedem osiem.
Gregorio:Teraz wy.

I zatańczyli taki taniec.


Gregorio: Powtarzamy jeszcze raz.

I powtórzyli 10 razy.

Gregorio:Koniec zajęć spadajcie sio.

Koło Studia 21

Maxi:Ale Gregorio dał nam wycisk.
Diego:No zmęczyłem się.
León:To nie ważne.Zakładamy zespół?

I wszyscy Or for you.

Andres: O paczcie założyli zespół.
Brodway:No dla cweli.
Diego:A wy macie zespół dla ludzi niepełnosprawnych.

Chłopaki zespołu Or for You śmieli się.
Maxi: Piona dziesiona i czacha.Haha.
Andres:Chodźcie chłopaki od tych cwelów.

León:Ale im dokopaliście.
Diego:Wiem.
Maxi:Też wiem.
Diego:Ja idę do domu narka.
Maxi:To ja też.
León:Jak wy to i ja.

I poszli do swoich domów.
____________________________________________________


Podoba się drugi rozdział.
 

 
W studiu 21

Andres:No paczcie chłopaki idą bez inteligentni muzycy.
León:Weź się odczep baranie.
Brodway:Walnąć cię idioto?
León:No dawaj

I przerwał im dyrektor studia (czyli Pablo)

Pablo:Co tu się dzieje?
León:Ale to oni zaczęli.
Andres:Nie prawda bo to oni zaczęli.
Pablo:Ciszej.Macie ułożyć piosenkę do jutra ma być gotowa.
Braco:Ale w grupie my wszyscy?
Pablo:Tak wszyscy.Do jutra pamiętajcie.
Wszyscy: Może być
Napo:Ja idę do domu bo boli mnie gardło.
Braco:A ja muszę podlać roślinkę.

Braco i Napo poszli do swoich domów.

Maxi:To idziemy ułożyć piosenkę.
Andres:Ja nie będę z wami śpiewał.
León:A ja z wami.
Maxi:No weźcie jak chcemy zdać to musimy ułożyć piosenkę.
Brodway:Mówię to z nie chęcią,ale on ma racje.
Diego:I jak układamy?
Andres:Ok
León:No niech będzie.

I poszli do sali śpiewu.
Męczyli się długo i ułożyli piosenkę nazwali ją Entre dos Mundos.

León:To jak jeszcze raz.
Andres: Dobra zaraz zawołam Pablo.

5 minut później.

W sali od śpiewu.


Pablo: Dobra robota chłopaki.
León: Dzięki Pablo.
Andres:Nie było wcale tak dobrze sami byś my lepiej zaśpiewali.
Pablo:A dla mnie było bardzo dobrze.

Koło studia 21.

Camila:Cześć Maxi.
Maxi:Cześć kochanie.
Camila:Co robicie?
Maxi:Były zaliczenia z Pablo.
Camila:I co zaliczyliście?
Maxi:Tak.
Camila:To super.
Francesca:Camila chodź mamy zaliczenia.
Camila:A dobrze . To ja lecę pa.

I Camila poszła z Francescą na zaliczenie.
____________________________________________________


Podoba się rozdział?
 

 
Do Leóna
Obudziłem się wcześnie i byłem zaspany zrobiłem sobie kawę i wypiłem.Nagle przyszli do mnie koledzy(czyli Maxi i Diego)

León:Co wy tu robicie?
Maxi:No jak co przyszliśmy po ciebie.
León:To która godzina?
Diego: 8:35
León:Siadajcie




Diego:Szybko za pół godziny lekcje.
León:To ja idę się przebrać.
Maxi:To szybko.

León poszedł się przebrać w taki strój


León:Już
Diego:To idziemy

I poszli.
W drodze do Studia 21

León:Violetta?
Violetta:Cześć.
León:Cześć skarbie.
Violetta:Gdzie idziecie chłopaki?
Maxi:Eee do Studia
Violetta:Mogę z wami pójść?
Maxi:Ok


I poszli do Studia

____________________________________________________

Podoba się Prolog?

Będzie po kilka rozdziałów dziennie.
 

 
León Verdas (20 lat )

León jest miły bardzo lubi swoich przyjaciół, czyli Maxi i Diego . Chodzi do Studia 21 ma z nim zespół Or for You . Ma dziewczynę Violetta ( Występuje czasami ) bardzo go wspiera wszystkim co robi . Ma bardzo zaciętego wroga czyli Andres który też ma swój zespół Westlife są w nim Brodway,Napo i Braco


Maxi Ponte (19 lat)


Maxi jest fajny i lubiany przez swoich przyjaciół . Chodzi do Studia 21 jest w zespole Or for You który założył León . Oprócz swoich przyjaciół ma swoją dziewczynę Camilę ( Występuje czasami )bardzo ją kocha . Jego zespół przyjaźni się chłopakiem który nie uczęszcza do Studia 21 to Marco .


Diego Hernandez ( 20 lat )





Diego jest dobry , ale gdy ktoś z nim zadrze to może być ostry . On jedyny nie ma dziewczyna . Gdy zaczyna na leżeć do zespołu znajduję dziewczynę jego wybranka to Fran ( Występuje też czasami ) Jest bardzo zazdrosna o swojego chłopaka , ale zawsze go wspiera
____________________________________________________
Podobają się postacie ?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Cześć jestem Kacper.Postanowiłem pisać opowiadania o trzech najlepszych przyjaciołach między innymi León,Maxi i Diego.Myślę że spodobają się wam moje opowiadania.Zaraz dodam postacie.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›